вторник, 19 май 2015 г.

Морско

Не! Този път не са морски картички. Тези дни се заиграх със светеща глина. Отдавна бях обещала на дъщеря ми да й направя подарък. А още по-отдавна си бях взела едни калъпчета с морски обитатели, които все заобикалях. Е, сега им дойде времето. След първи (успешни) опити с калъпите, реших, че стават идеално за висулки за малки и пораснали деца. И после идеята сама си дойде в главата ми - този път комбинацията беше между светещата глина за основа и полупрозрачна оцветена глина за простичките кейнове, с които да покрия кончето и делфина. Неизпечени изглеждаха страхотни, но много се притеснявах какво ще се случи след фурната. Е, този път наистина нацелих комбинацията, защото резултатът е зашеметяващ - радвах се като малките деца. Много е ефектно, както на светло така и на тъмно. А детето е супер щастливо.

Снимките са правени посред нощ от мъжа ми :). Аз реших този път да не пробвам.

Делфинът:



Кончето:




Толкоз от мен. Днес отиваме на рожден ден :)))

Усмивки: DUENDE


1 коментар: