сряда, 29 октомври 2014 г.

Една *** картичкофурийска размяна :)

Здравейте,

Днешната публикация е за един изпълнен с премеждия ден, но пък когато човек най-накрая си е вкъщи и на топло, не е толкоз зле.
Наумих си, че трябва, не - ТРЯБВА точно днес вече да пусна картичките по повод размяната, която Кали спретна по случай Хелоуин. И понеже вчера беше гадно времето, оставих я тази работа за днес. Да ама днес беше още по-гадно :) Но, като си наумя нещо, трудно ми го избива човек от главата, та си казах, какво пък - скачам до пощата (това е около 40 мин. път пеш от вкъщи), минавам за храната на дребното и се прибираме да спим. До тук добре. Лек ръмеж навън, няма да ни спре, я! Облякох малкото като за световно и излязохме. И точно стигаме в пощата - так! - колелото на количката ми се откачи. Няколко шута с крак - нищо! Обадих се на милото, ама той пък без кола днес - вика няма какво да направя в разумен срок. Пробвай да я заключиш, не може да е толкова зле. Още два шута - и сякаш проблемът се оправи. Пуснах аз картичките и леко притеснена тръгнах обратно. Тъкмо се бях поуспокоила, че минах половината път без проблем и фрас! - пред най-гнусното кръстовище пак останах без колело. Айде леко на предни гуми... Леко, леко... Няма да ви казвам как стигнах до детската кухня. Взех храната и се поспрях да видя мога ли да оправя проблема. Но, не би! Нито шутове, нито галене - нищо! Междувременно дъждецът премина в дъжд. Един татко се смили да ме попита имам ли нужда от помощ, наведе се погледна, цъкна с език и каза - сори, щифтът е счупен; нищо сериозно, но мнооого внимателно ще трябва да се приберете. Благодаря, рекох смирено. (то туй и аз вече го знаех). Тръгнах мнооого внимателно, но по БГ улиците внимателно не може да се кара. И на първите павета, където трябваше да пресека (с едно колело в ръка), количката тотално се разпадна. А ситнежът вътре най-блажено заспа, все едно го карат в лимузина. Добре, че се случи до офиса на един познат на мъжа ми. Човекът ме видял в нещастието, излезе, натовари ни в колата си и ни откара вкъщи. Те това е!
И ако се чудите защо в началото съм писала картичките - то е, понеже реших, че още някой трябва да получи изненадка. Надявам се да е на късмет и на двете дами!




Това е другата картичка, която ще включа ето тук: 

Хубав, успешен и късметлийски ден: DUENDE

4 коментара:

  1. Страхотна картичка! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на The Crazy Challenge!

    ОтговорИзтриване
  2. Great card, thank you for joining our challenge this time at Ppinkydolls
    Ppinkie Kate - Challenge DT xx

    ОтговорИзтриване
  3. Ей, това сладко елфче вече е при мен! Благодаря ти за прекрасната предколедна изненада.!Много е готина и малките елементи са станали страхотни.
    Прегръдки,Кали

    ОтговорИзтриване
  4. Много се радвам, че си я получила! Вече бях започнала да се притеснявам, дали беше добра идеята за изненадващо пращане :)

    ОтговорИзтриване