вторник, 17 февруари 2015 г.

Танго

Здравейте!

Днес ще ви покажа какво измайсторих с моето печатче, което наскоро споделих тук. Малко позакъснях за Свети Валентин, но пък ние семейно не отбелязваме по някакъв по-специален начин този празник, така че не е беда :)
Няма по-страстен танц от тангото, всичко, което се върти около него ме вдъхновява!
А картичката исках да е изчистена, малко романтична и с лека носталгия по онези времена. Надявам се да съм постигнала това настроение.


А за още по-голям ефект ви поздравявам с едно от любимите ми танга: https://www.youtube.com/watch?v=8FO7jl5Sw1I

Картичката смятам да включа тук: 


Усмихнат и страстен ден: DUENDE

2 коментара:

  1. Аз същ обожавам тангото.. в него има толкова страст! Харесва ми контраста в цветовете, който си създала мецду фона и танцуващата двойка! Поздравления!
    Благодаря, че ни показа тази картичка в Картичкофурийското предизвикателство, задавано тази седмица от Creative от Beautiful SD Art.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм от групата на любителите на тангото, за огромно мое съжаление обаче само любувайки му се странично. :) Благодаря ти за участието в предизвикателството ми! Наистина си постигнала онази носталгично-ретро нотка с романтичен привкус!

    ОтговорИзтриване